megatechnica.gr - Header Section

megatechnica.gr - Main Section

megatechnica.gr - Main Component

> M/V “DANAH” > > > Drydocking > M/T "SIROS" > Newbuilding > NAGHI 30 - Pilot Boat > C/V "TO KALISTO" (ex. "ILLYRIA")

Το πλοίο ήταν ένα κλασσικό θαλασσοκάραβο της δεκαετίας του 1950 και έγινε κρουαζιερόπλοιο υψηλών απαιτήσεων.

Τα σχέδια και η μελέτη έγινε από τον ναυπηγό κ. Νικ. Πετυχάκη.

Η μετασκευή έγινε στην κλίνη του Ναυπηγείου της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ όπου η ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ εκτέλεσε στις ελασματουργικές και σωληνουργικές εργασίες και συγκεκριμένα:

α) Διαμόρφωση πλώρης (κατασκευή νέας και κατασκευή βολβού πλώρης).
β) Διαμόρφωση πρύμνης και παραπέτων.
γ) Προέκταση καταστρώματος γέφυρας.
δ) Κατασκευή νέου γυμναστηρίου και καπνοδόχου από αλουμίνιο
ε) Αντικ/ση ηλεκτρομηχανών και σύνδεση αυτών με τα δίκτυα.
στ) Τοποθέτηση οχετού προπέλας ελιγμών (Bow Thruster)
ζ) Τοποθέτηση νέων STABILIZERS.
η) Αντικ/ση σωληνουργικών δικτύων , τοποθέτηση sprinkler.
θ) Εργασίες Δεξαμενισμού (Καθαρισμοί – Βαφές- Επισκευές υφάλων)

megatechnica.gr - Bottom info

megatechnica.gr - Home3 Section

Modern proprietary equipment

In the shipyard there are covered spaces of about 600m2 equipped with modern tools and utilities such as electronic CNC pantograph, cold forming press, plate guillotine, rolling machine, profile shaping (horizontal) press, pipe forming presses, for the efficient and fast production.