megatechnica.gr - Header Section

megatechnica.gr - Main Section

megatechnica.gr - Main Component

> M/V “DANAH” > > > Drydocking > M/T "SIROS" > S/P - C/F ''MEGA EXPRESS FOUR''

Το πρώην SUPER FAST II με το νέο του όνομα MEGA EXPRESS FOUR κατέπλευσε στο Πέραμα στις 10/01/2007 για να μετασκευασθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νέας γενικής διάταξης που είχε εκπονήσει η πλοιοκτήτρια εταιρία CORSICA FERRIES-SARDINIA FERRIES.

Η ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ την επόμενη της άφιξης του πλοίου ξεκίνησε ελασματουργικές, σωληνουργικές και ηλεκτρολογικές εργασίες μετά από προετοιμασία δεκαπέντε ημερών (μελέτη, κατασκευαστικά σχέδια και προκατασκευές τμημάτων ) με προσωπικό του ναυπηγείου και παράλληλα ξεκίνησε με επιλεγμένους υπεργολάβους τις εργασίες μονώσεων, κλιματισμού, ενδιαίτησης (29 νέες καμπίνες, 1,750 m2 νέοι κοινόχρηστοι χώροι, κλπ.), κατασκευής και τοποθέτησης παραθύρων και ακολούθησαν εργασίες βαφών, ηλεκτρονικών οργάνων, υδραυλικών συστημάτων, εγκατάσταση σωστικών, τοποθέτηση δαπέδων, οργάνων, τηλεοράσεων και λοιπών επισκευών.

Το πλοίο ολοκλήρωσε όλες τις εργασίες μετασκευής με την παρακολούθηση του Ιταλικού Νηογνώμονα RINA, ο οποίος και εξέδωσε όλα τα πιστοποιητικά για να αποπλεύσει οριστικά μετά από εκατόν έντεκα ημέρες παραμονής του στο Πέραμα στις 01/05/2007 για την Κορσική, παραδόθηκε στην πλοιοκτήτρια εταιρία CORSICA FERRIES-SARDINIA FERRIES στις 04/05/2007 και ξεκίνησε τα ταξίδια του εξυπηρετώντας τις γραμμές Κορσικής – Νίκαιας – Τουλόν.

megatechnica.gr - Bottom info

megatechnica.gr - Home3 Section

Modern proprietary equipment

In the shipyard there are covered spaces of about 600m2 equipped with modern tools and utilities such as electronic CNC pantograph, cold forming press, plate guillotine, rolling machine, profile shaping (horizontal) press, pipe forming presses, for the efficient and fast production.